Subject: FW: iga laupäevane taluturg
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Sep 2024 07:43:41 +0300

Saatja: Jekaterina Alipova <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 18. september 2024 17:56
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: iga laupäevane taluturg

Tere Jaan,

Süda ei anna ikka rahu ning loodan, et saame peadselt kõik asjad korda 😊

Saadan teile kooskõlastamisele iga laupäevase taluturu skeemi ja taotluse.

Tervitades,

Jekaterina Alipova

Tel. +372 56946949

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

SA Rannarahva Muuseum/ Museum of Coastal Folk

From: Jekaterina Alipova
Sent: Wednesday, July 17, 2024 12:29 PM
To: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: iga laupäevane taluturg

Tere Jaan,

Viimsi valda pöördus keegi transpordiametist ja andis teada, et meie 
liiklusmärgid ei ole taluturu ajal kooskõlastatud ja on ebaseaduslik ☹ 
Vaatasin järgi, et viimane meil mil olime teiega taluturu teemadel 
kirjutanud oli 2022. Võibolla olen millestkist valesti arusaanud ja mulle 
jäi mulje, et kõik on hästi. Kuidas saaksime kiirelt olukorda lahendada, et 
kõik oleks ikka ametlik ja õige?

Tervitades,

Jekaterina Alipova

Tel. +372 56946949

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

SA Rannarahva Muuseum/ Museum of Coastal Folk

From: Jekaterina Alipova
Sent: Monday, May 16, 2022 2:49 PM
To: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: iga laupäevane taluturg

Tere Jaan,

Tänud vastuse eest!

Uue parkla ehitamine on plaanis uue investeeringuga, mida loodame järgmisel 
aastal. Hetkel hakata parkimist lahendama ilma investeeringuta ei pruugi 
olla hea. Ilmselt senikaua on meil mõistlik jätkata vanaviisi ajutiste 
liiklusmärkidega?

Parimat,

Jekaterina

From: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 13. mai 2022 10:57
To: Jekaterina Alipova <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: iga laupäevane taluturg

Tere

Siin ainult märkide paigaldamisega asja lahendada ei sobi. Õigem on 
lahendada sõidu- ja jalgtee vaheline ala sarnaselt nagu Püünsi külas Luugi 
rannas ehk siis ehitada parkimistaskud.

Seda teemat on varasemalt Alar Mik´uga arutatud, see on ka sobiv teema 
arutada lähiajal toimuval valla liikluskomisjonil

Lugupidamisega

Jaan Saia

taristu ehitamise ja korrashoiu osakonna põhja üksus

liikluskorraldaja

tel. +372 565 27 80

From: Jekaterina Alipova <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 12, 2022 1:01 PM
To: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: iga laupäevane taluturg

Tere taas,

Jaan, mul küsimus. Nimelt - kas me võime paigaldada püsivad liiklusmärgid 
kus on märgitud, et parkimine on lubatud laupäeviti kella 9.00-15.00.

Lisasin aerofoto kus märkisin ära parkimiseala (punasega)

Parimat,

Jekaterina Alipova

Viimsi taluturu perenaine

56 946 949

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.